loading...
هاتــــــــ موبایل|سایت بازی و نرم افزار اندروید
admin بازدید : 800 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Larry

در بازی Leisure Suit Larry: Reloaded  سفر خود را به یک کمپین آغاز کنید ! در این بازی می توانید یک ماجراجوی خیلی خوب باشید . داستان بازی بسیار خنده دار است و گرافیک آن خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید .  گفت و گو های زیبا ، محیط پر زرق و برق و به کار بردن موسیقی های زیبا از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می رود . از تصویر زمینه ها ، شوخی ، جوک ها ، گفت و گوها و وجود شصیخت های جدید لذت ببرید !

admin بازدید : 387 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

Truck Simulator 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Truck Simulator 2013، شبیه ساز کامیون برای سیستم عامل اندروید می باشد. تنها با یک کامیون سفر خود را آغاز نموده و تجربه بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید . در این گیم می بایست  با کامیون های مختلف، به  شهرهای مختلف سفر نمایید . از جمله ویژگی های مهم این بازی حاوی یک نقشه بسیار بزرگ می باشد که در آن می توانید در هفت شهر مختلف با بیش از ۸ کامیون سفر کنید . بی شک گرافیک این بازی نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .

admin بازدید : 351 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !

admin بازدید : 335 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

Pocket-Rally

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Pocket Rally یک بازی مسابقه ای رالی است که با آمیختن سبک قدیمی رالی و نیز حس ماشین سواری در اسمارت فون های لمسی با بهره گیری از ویژگی های گرافیکی خاص آماده است تا شما را سرگرم سازد . این بازی افزون بر گرافیک قابل قبول خود از فیزیکی واقع گرایانه نیز بهره مند شده است که در داشتن حسی ویژه هنگام انجام بازی شما را بهتر یاری کند . بازی چهار حالت کنترل مختلف دارد که می تواند از آنها در سه زاویه متفاوت دوربین برای حرکت دادن اتومبیل خود به منظور شرکت در مسابقات بهره بجویید . آیا می خواهید حرکات خود را پس از پایان مسابقه به تماشا بنشینید ؟ کافیست از حالت Replay Mode استفاده کنید تا این امکان برایتان فراهم آید .

admin بازدید : 411 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

Death Tour

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری  از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید.

admin بازدید : 329 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

Pettson's Inventions Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pettson’s Inventions از سری بازی های سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید به پیرمردی به نام Pettson و گربه اش کمک کنید تا اشیاء جدیدی را اختراع کنند و اختراعات خود را تکمیل کنند. این بازی بسیار زیبا است. باید قسمت های مختلف اشیاء اختراع شده توسط این پیرمرد را برداشته و آن ها را کنار یکدیگر قرار دهید تا اختراع مورد نظر تکمیل شود. در واقع باید یک پازل را تکمیل کنید. قابل توجه است که این بازی بیش از ۶۶ مرحله دارد.

admin بازدید : 308 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Monster Shooter 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Monster Shooter 2 از حمله بهترین و برترین بازی های تخیلی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. در این بازی، نقش یک هیولا را دارید و باید سعی کنید تا دشمنان خود را از بین ببرید. باید کنترل ارتش دشمن را در دست بگیرید. این بازی تا به اکنون بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دریافت شده است. بیگانگان قصد دارند تا زمین را از بین ببرند، پیش از اینکه آن ها به هدف خود برسند، باید آن ها را نابود کنید. سلاح های خود را جمع آوری کرده و آماده نبرد با بیگانگان شوید.

admin بازدید : 413 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Zombie Swipeout Free

پیش نیاز : بستگی به دستگاه شما دارد .

زامبی ها در شهر پرسه می زنند و آماده نابود سازی شما می باشند !
اکنون دوستان نزدیک شما در خطر مردن هستند و شما می بایست به شتافتن به سوی آنها ، از خطر نجاتشان دهید .
Zombie Swipeout نام این بازی بسیار زیبا می باشد که توسط سازندگان بازی مشهور ZombieSmash طراحی گردیده است که می تواند فضایی بسیار اکشن را برایتان به وجود می آورد . با پیروزی در مراحل مختلف میت وانید بر قدرت خود افزوده و از بسیاری از آیتم ها نظیر نیتروژن مایع ، نارنجک و … استفاده کنید .

admin بازدید : 339 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

Top-Gear-SSR-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Top Gear SSR Pro یک بازی ماشین سواری متفاوت می باشد که در دنیایی آیکانیک با ویژگی های بصری غیر قابل تصویر صورت می پذیرد . پرش های پرسرعت ، گذر از مکان های خطرناک و تجربه محیط های جدید و البته عجیب از جمله تجربه هایی است که در این بازی آنها را کسب خواهید نمود .

تعداد صفحات : 4

درباره ما
اخبار داغ دنیای دیجیتال بازی های زیبا و مدرن اندروید نرم افزار ها و اپ های خوب برای اندروید ...................................
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9332
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 1,719
  • بازدید سال : 74,787
  • بازدید کلی : 760,418
  • تماس با هاتـــ موبایل
    http://s4.picofile.com/file/7814532254/Snapshot_2013_06_22_092622.jpg%5C

    http://s4.picofile.com/file/7814532040/aeqwokdskspof.jpg